Η Βουλγαρία εντείνει τις προσπάθειες της να προσελκύσει επενδύσεις από περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες και να «χτίσει» πάνω στην επιτυχία της κατασκευής εργοστασίου εκεί από την Κινέζικη Great Wall Motors.

bulgaria-china-cars-700x462Προς το παρόν, η γείτονα χώρα έχει μείνει πίσω από τους δικούς της γείτονες όπως η Ουγγαρία, η Ρουμανία και η Σερβία όπου κατασκευαστές όπως η Daimler, η Ford και η Fiat διατηρούν και επεκτείνουν εργοστάσια. Όμως η αναλύτρια της Ernst & Young, Diana Nikolaeva λέει πως η Βουλγαρία έχει σημειώσει επιτυχίες όσον αφορά στην κατασκευή νέων εργοστασίων από αυτοκινητοβιομηχανίες βοηθούμενη από την χαμηλή φορολογία –σε εταιρίες και φυσικά πρόσωπα-, το εκπαιδευμένο προσωπικό και το σταθερό οικονομικό κλίμα.

Ωστόσο η αργή επιβολή του νόμου στην χώρα και οι πολύπλοκες διαδικασίες –γραφειοκρατία- που απαιτούνται αποτελούν ρίσκο για τους επενδυτές.

Ακόμα και έτσι όμως, το 2012, η Great Wall Motors άνοιξε το πρώτο της εργοστάσιο σε Ευρωπαϊκό έδαφος στο Lovech της Β. Βουλγαρίας σε μία κοινοπραξία με την τοπική Litex Motor Corporation. Το εργοστάσιο είναι ικανό για ετήσια παραγωγή 50.000 οχημάτων ενώ προμηθεύεται εξαρτήματα από τοπικά εργοστάσια των Johnson Control Automotive Electronics, Grammer και Wurth Elektronik.

Τέλος, το Αυτοκινητιστικό Σύμπλεγμα της Βουλγαρίας, έχει οργανώσει το πρώτο διεθνές αυτοκινητιστικό συνέδριο στη Σόφια, 8-10 Οκτωβρίου. Ομιλητές θα είναι ο COO της Hyundai, Allan Rushforth, ο επικεφαλής της κεντρικής και νοτιο-ανατολικής Ευρώπης της BMW, Andrea Castronovo και ο strategic supplier and Commodity manager της Mercedes-Benz. Roland Wenger.

Πηγή: autoblog.gr