Οι καταναλωτές βλέπουν τα προϊόντα σε LCD οθόνες και ψωνίζουν χρησιμοποιώντας τα κινητά τους… Πρόκειται ασφαλώς για μια άκρως επαναστατική ιδέα στο χώρο της λιανικής που εφαρμόζεται ήδη σε σταθμό του μετρό στη Σεούλ της Κορέας από τη Homeplus, τη δεύτερη σε μέγεθος αλυσίδα σούπερ μάρκετ στη χώρα. Η Ηomeplus ανήκει στη γνωστή πολυεθνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Tesco και τη Samsung.

Πώς δουλεύει το “έξυπνο εικονικό κατάστημα”; Tα προϊόντα του σούπερ μάρκετ απεικονίζονται σε LCD panels και οι καταναλωτές μπορούν να τα ψωνίσουν χρησιμοποιώντας: το smartphone τους και μια εφαρμογή που τους επιτρέπει να σκανάρουν το QR code του κάθε προϊόντος.

Η συγκεκριμένη ιδέα αποκαλείται “το κατάστημα 4ης γενιάς” και βασίζεται στο μοντέλο “παραγγελίας και παράδοσης”. H παράδοση των προϊόντων είναι ευέλικτη ανάλογα με τις επιθυμίες του πελάτη και γίνεται από το κοντινότερο, στη διεύθυνση που ορίζει ο πελάτης, κατάστημα της Homeplus.

Πηγή : neo2.gr