Όλοι έχουμε αναρωτηθεί όταν βάζουμε βενζίνη, γιατί δεν ανεβαίνει στο επιθυμητό σημείο ο δείκτης. Όπως επίσης όλοι έχουμε παρατηρήσει ότι πολλές φορές η βενζίνη εξαντλείται σε μικρό χρονικό διάστημα χωρίς να κάνουμε τόσα χιλιόμετρα ώστε να δικαιολογείται η γρήγορη εξάντληση της.   
Η αιτία είναι τα διάφορα κόλπα των ιδιοκτητών των πρατηρίων, με τα οποία εδώ και χρόνια έχουν καταφέρει να κατακλέβουν την τσέπη μας μη βάζοντας την επιθυμητή ποσότητα βενζίνης αλλά παρ’ όλα αυτά λαμβάνουν το επιθυμητό για αυτούς χρηματικό αντίτιμο. Υπάρχουν παλιά και δοκιμασμένα κόλπα αλλά και καινούργια, ένα από αυτά είναι το γνωστό τηλεχειριστήριο, το οποίο το τοποθετούν με έναν ειδικό μηχανισμό στην αντλία που τους επιτρέπει να «μαγειρεύουν» το τελικό ποσό, ένα άλλο είναι η εγκατάσταση ειδικών τσιπ στην πλακέτα της αντλίας, ώστε να γράφει παραπάνω.
Ένας επίσης ευρέως διαδεδομένος τρόπος κλοπής είναι αυτός της θέρμανσης, εδώ το κόλπο είναι η αύξηση της θερμοκρασίας, άρα του όγκου του καυσίμου μέσα στη δεξαμενή με μια ειδική «σερπαντίνα ζεστού νερού». Έτσι, αμέσως μετά την είσοδό του στο ρεζερβουάρ, ο δείκτης της βενζίνης ανεβαίνει πολύ, για να υποχωρήσει λίγα λεπτά μετά. Τέλος, η «μόδα»  πλέον στα πρατήρια βενζίνης είναι η πρόσμειξη με αιθανόλη, η οποία είναι ήδη γνωστή αφού η αιθανόλη, που χρησιμοποιείται στη βιομηχανία χημικών και χρωμάτων, δεν φορολογείται με ειδικό φόρο κατανάλωσης (ΕΦΚ) και άρα το κόστος είναι χαμηλό. Ετσι ο οδηγός πληρώνει βενζίνη αλλά αγοράζει ένα μείγμα με αιθανόλη, που μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα στο αυτοκίνητο, εφόσον γίνει σε υψηλό ποσοστό.
Έτσι, καλό θα ήταν να προσέχουμε που βάζουμε βενζίνη, διότι εκτός το ότι  κλέβουν την τσέπη μας μπορεί να δημιουργηθεί οποιοδήποτε πρόβλημα στον κινητήρα του αυτοκίνητου μας.
Λ.Μ.
Inveria.gr – Βέροια, Νάουσα, Αλεξάνδρεια, Ημαθία: Νέα, ειδήσεις, σχόλια, σατιρισμός, ανάδειξη θεμάτων που απασχολούν την κοινωνία της Βέροιας και της Ημαθίας γενικότερα