Οι έκτακτες εισφορές, η άνοδος των τιμών των καυσίμων, τα αυξημένα ασφάλιστρα και τέλη κυκλοφορίας, η επιβολή του επιπλέον φόρου 5% στα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα (άνω των 2.000 κυβικών), αλλά και στα νεότερα των δέκα χρόνων, σε συνδυασμό με τη μείωση των μισθών και την ανεργία που καλπάζει, οδηγούν ολοένα και περισσότερους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων στο να εγκαταλείψουν το μεταφορικό τους μέσο ή να αρκεστούν σε ένα όχημα, παραδίδοντας τις πινακίδες των οχημάτων τους στις κατά τόπους ΔΟΥ.  

Κατά ποσοστό 100% αυξήθηκαν οι παραδόσεις πινακίδων και στην Ημαθία, καθώς περίπου 4.000 οχήματα ακινητοποιήθηκαν, εκ των οποίων τα μισά σε περιοχές που υπάγονται στην ΔΟΥ Βέροιας και τα υπόλοιπα στις ΔΟΥ Νάουσας και Αλεξάνδρειας, από την στιγμή που πέρσι (που ήδη ήταν αυξημένα τα ποσοστά των αυτοκινήτων που ακινητοποιήθηκαν) ο αριθμός αυτός ήταν στις 2.000 οχήματα.

«Καταποντίστηκαν» οι πωλήσεις οχημάτων

Αν οι καταθέσεις των πινακίδων παρουσιάζουν ραγδαία αύξηση, γίνεται εύκολα αντιληπτό πως η αγορά αυτοκινήτου είχε πέσει σε «κώμα», αφού τα τελευταία δύο χρόνια η μείωση των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων αγγίζει το 70%! Γύρω στο 30% με 35% μειώθηκαν οι πωλήσεις το 2010 σε σχέση με το 2009 και γύρω στο 35% με 40% ήταν η μείωση το 2011, σε σχέση με την ήδη κακή χρονιά του 2010.

Πολλές αντιπροσωπείες έχουν κλείσει ή συγχωνεύονται, ενώ πολλοί εργαζόμενοι στις εκθέσεις ή στα συνεργεία μένουν στον δρόμο, καθώς ο χώρος της αγοράς του αυτοκινήτου ήταν από τους πρώτους που «χτυπήθηκε» από την κρίση.
Βεβαίως, η ίδια πτωτική τάση υπάρχει και στην αγορά των μεταχειρισμένων οχημάτων και δεν είναι πολλοί αυτοί που επιλέγουν ακόμα και να μετακομίσουν, ώστε να είναι κοντά στις δουλειές τους, προκειμένου να μην χρειάζονται καθόλου αυτοκίνητο…
Inveria.gr – Βέροια, Νάουσα, Αλεξάνδρεια, Ημαθία: Νέα, ειδήσεις, σχόλια, σατιρισμός, ανάδειξη θεμάτων που απασχολούν την κοινωνία της Βέροιας και της Ημαθίας γενικότερα